Saturday, June 20, 2009

annoying!
nowadays so many ppl keep worry about the SPM subjects.
can only hav 10 subjects??!!

walao eh!
religious skul also can take 11 la!
y couldn’t we?
why is the world so unfair?!
why!!!
lolz…

尤其是我们华人,
想拿11颗的人多的是,
却又因为那些…
害到我们不能…

现在
还在烦恼要drop哪一科,
有9科是拿定了。
我呢?剩下华语和account。

相比之下,
我觉得acc比华语容易,
我在文言文方面的能力可说是零!
y cant they hv an easier explaination leh? =.=

很多人都问我要drop哪一科,
我也很无奈,
只好答 华语
做么leh做么leh?

lots of my fren in dilemma too.
很多人都说,
“我们是华人,我们拿华语!”
“不拿华语就不是华人!”

这句, 绝!

Ridiculous~
谁说不拿华语就不是华人?
不拿华语就是banana吗?
不拿华语不可以上华语课meh?
不拿华语并不代表放弃华语!!

2选1,
当然是选你比较强的啦!
如果可以drop其它科目,
相信有90%会drop
moral subject!
不相信可以去问问看 =.=

izit really a waste of time studying moral?
we learnt nilai moral, bt do we apply it?
if all of us do,
y thr r stil crimes in tiz world?
… …
come back come back ~

for years we studied moral
but until nw I stil duno
wad is the purpose of the moral tests?
y is it in the SPM subjects?
tak tau pun~ +.+
but sure hv its own reason~

我爸爸叫我先留着华语,
明年才报考。
拿个C也没关系,
most important is the sijil oni ma!
juz to proof.

其实
我还真没有想过这些问题。
这内容都是朋友的话题,
我拿来写爽罢了^^

算了啦!
都不知道你们烦什么。
这些东西留给内部去烦ok liao咯!
先读好自己的
要不 更惨!

lalala~~

1 comment:

xXx熊猫部落格xXx said...

ooo.... u scolding me a? huh?!