Tuesday, March 9, 2010

知足常乐~

haih....
I'm totally speechless
on tis March exam...

~无言~

they w willing to try everyth they could
to get A for all subjects
even if they don't deserve the marks,
they cheated on it ....

but wad can I do?
wad should I do?
reveal their "crimes"?
I can't...
我只能睁一只眼,闭一只眼...

haih...after all it's just a March test
I wouldn't be too mad of tis
if It w to be as usual~

but I promised someone to get into top 10
that's why...

很火!很火!!很火!!!

those who got good results~
that's good, congratz to u all =)

but those who r not
我真不懂做么他们酱看不开
是非常的看不开

某某人还讲一句不知道什么话来的 @。@
“你听着,人善被人欺,我以后不要再做善良的人了!”
(不大记得讲什么了)

“不要在这边讲不是人讲的话~”,我说。
(我还真看不出你何处是那么的善良=.=")

只有我和铭瑷坐着,笑着,讲废话~

看着前面讨分的家伙,
ahmun叫我快点说那句,
"bersyukur lar~!!"

对,就是这一句

知足常乐 =)

若你明白,
你的世界一定会色彩缤纷~
一定~~
^^

No comments: